Regulaminy
Klubu Pod Palmą
Regulamin dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie klubu przy ul. Cichej 4a w Rzeszowie.
- Impreza ma charakter kulturalno – rekreacyjny.
- Organizatorem imprezy są Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego lub inni Wynajmujący lokal na podstawie osobnej umowy.
- Zakupiony bilet należy traktować jako indywidualną zgodę Organizatora na wejście na imprezę, która może być cofnięta w każdej chwili z przyczyn związanych z koniecznością zachowania zasad bezpieczeństwa.
- Bezpłatny wstęp mają: przedstawiciele prasy, radia i innych mediów posiadający ważną akredytację na imprezę, przedstawiciele służb państwowych i medycznych uprawnionych do czynności kontrolnych, na podstawie ważnych legitymacji po uzgodnieniu z przedstawicielem organizatora, osoby posiadające kartę V.I.P klubu Pod Palmą.
Zasady zachowania się osób na imprezie i korzystania przez nich z obiektów, a także znajdujących się tam urządzeń:
Zabrania się:
- Wnoszenia wszelkiego rodzaju napojów w tym alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych (osoby które będą posiadały w/w rzeczy nie zostaną wpuszczone na teren klubu),
- W szczególności wnoszenia i używania na terenie imprezy broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów (narzędzi) oraz materiałów łatwopalnych, wybuchowych, pirotechnicznych , napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych., które mogłyby zagrozić bezpieczeństwu uczestników imprezy,
- Przebywania w miejscach niezabezpieczonych, zagrażających zdrowiu i życiu,
- Niszczenia mienia obiektu oraz Organizatorów,
- Wnoszenia na teren i korzystania w trackie imprezy z aparatów fotograficznych, kamer lub innych uradzeń audio-video bez zezwolenia Kierownika klubu,
- W przypadku zakwestionowania przedmiotów, przy wnoszeniu ich na teren imprezy będą odbierane przez pracowników ochrony i przekazane uprawnionym organom,
Służby porządkowe imprezy, pracownicy ochrony uprawnieni są do:
- sprawdzania uprawnień do przebywania na terenie imprezy,
- legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
- przeglądania zawartości bagażu, odzieży osób w przypadku podejrzenia że osoby te wnoszą cytowane wyżej przedmioty,
- w przypadku stwierdzenia braku uprawnień osób do przebywania na terenie klubu albo zakłócania przez te osoby porządku, wezwanie ich do opuszczenia imprezy,
- ujęcia w celu niezwłocznego przekazania policji osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia,
- usunięcia z terenu imprezy osób, które swoim zachowaniem zakłócają imprezę,
Organizatorzy nie odpowiadają za:
- Samochody pozostawione na terenie bezpośrednio przyległych,
- Za kradzieże oraz mienie pozostawione na imprezie,
- Za obrażenia wynikłe z niedostosowania się do Regulaminu,
- Każda osoba przebywająca na terenie klubu wyraża automatyczną zgodę na bezpłatną publikację swojego wizerunku na stronach internetowych klubu (w tym facebooka, instagrama itp.) oraz w innych materiałach promocyjnych, bez możliwości ingerencji w jego formę.
- Szatnia podczas imprez jest obowiązkowa.
- Uczestników obowiązuje stosowny strój (bezwzględny zakaz wejścia dla osób w bluzach
z kapturem, spodenkach sportowych, spodniach dresowych, czapeczkach, kaszkietówkach itp.,). - W klubie obowiązuje zakaz palenia tytoniu, z wyłączeniem specjalnie oznakowanej i przystosowanej do tego sali dla palących tzw. palarni.
- Klub posiada miejsca siedzące, płatne w wysokości 40 PLN za loże. Możliwa jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna, opłatę za zarezerwowana lożę należy dokonać najpóźniej do godziny czasu po otwarciu Klubu, w przeciwnym razie w przypadku innych chętnych rezerwacja zostaje anulowana. Osoba rezerwująca loże ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zniszczenie lub uszkodzenie wynajętej loży.
- Uczestników imprezy obowiązuje zakaz wychodzenia. Po wyjściu z lokalu bilet traci ważność.
- Uczestników imprezy obowiązuje kategoryczny zakaz wychodzenia ze „szkłem” (butelkami, kuflami, szklankami itp.) poza teren klubu.
- Uczestników imprezy obowiązuje kategoryczny zakaz wychodzenia na scenę.
- Uczestnik może być narażony na ciągłe przebywanie w strefie natężenia dźwięków mogących spowodować uszkodzenia słuchu.
- Uczestnicy imprezy zobowiązani są do podporządkowania się służbom porządkowym oraz Organizatorom.
- Wejście na teren klubu oznacza automatyczna i bezwzględną akceptację niniejszego regulaminu.
- Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi odpowiedzialność karna (ar. 21 ust. 2 Ustawy z dnia 22. 08. 2002 r.).
- W razie niedostosowania się uczestników do zakazów oraz zaleceń Regulaminu uczestnik może zostać usunięty z terenu imprezy przez służby porządkowe, a w razie szkód wynikłych z winy uczestnika pokrywa on pełne koszty wydatków związanych z naprawą szkody.
- W przypadku zaistnienia spraw spornych nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje Organizator
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany programu imprezy lub jej odwołania z przyczyn niezależnych od Organizatorów, bez zwrotu kosztów poniesionych przez osoby uczestniczące w imprezie.