FAQ

Klubu Pod Palmą

Klub jest czynny w piątki (22:30-4:00) i soboty (22:30-4:00) oraz w niektóre dni powszednie.

Dokładne info o wydarzeniach w klubie możecie znaleźć tutaj: https://www.facebook.com/podpalma/events

Bilety dostępne są w kasie klubu w dniu wydarzenia.

Ceny standardowe biletów:
PIĄTKI – Lista FB 5 PLN / Pozostali 15 PLN
SOBOTY – Lista FB 5 PLN / Pozostali 20 PLN

Ceny nie dotyczą imprez specjalnych:
– Koncerty, Andrzejki, Ostatki, Sylwester itd.
– Ceny na imprezy specjalne podane są zawsze z wyprzedzeniem w informacjach na naszej stronie www i na facebooku.

Uczestników imprez/koncertów obowiązuje zakaz wychodzenia. Po wyjściu z lokalu bilet traci ważność.

Zasady dotyczące wieku:
-Wstęp do klubu na piątkowe & sobotnie imprezy jest od + 18 lat (wymagany dokument tożsamości ze zdjęciem lub aplikacja mObywatel).

-Wstęp na koncerty dla osób niepełnoletnich, które nie ukończyły 18 lat jest za pisemną zgodą pełnoprawnego opiekuna. Osoby, które nie ukończyły natomiast 16 lat mogą wejść do klubu tylko z opiekunem prawnym. Opiekun prawny również musi posiadać bilet.

 

W klubie obowiązuje stosowny strój (bezwzględny zakaz wejścia dla osób w bluzach
z kapturem, spodenkach sportowych, spodniach dresowych, czapeczkach, kaszkietówkach itp.,).

 

Tak wchodząc na teren klubu, należy zastosować się do postanowień Regulaminu klubu, który znajduje się przed wejściem. Zakup biletu i wejście do klubu oznacza akceptację Regulaminu.
Polecamy zapoznać się z regulaminem klubu przed wejściem, gdyż jego nieznajomość nie stanowi podstawy do jakichkolwiek reklamacji, w przypadku egzekwowania przepisów regulaminu przez pracowników i obsługę klubu.

Klub Pod Palmą oferuje swoim klientom 12 lóż. Rezerwacji loży dokonać można pod numerem 17 872 39 52. Koszt wynajęcia całej loży na dane wydarzenie wynosi 40 PLN. Płatne na miejscu w dniu wydarzenia na barze. Rezerwacja loży ważna jest przez godzinę od rozpoczęcia się danego wydarzenia. 

W klubie znajduje się szatnia, która jest obowiązkowa i płatna. Cena za jedną rzecz ( jeden bloczek ) to 2 zł. Przed skorzystaniem z szatni prosimy zapoznać się z jej regulaminem. Za zgubienie bloczka pobierana jest opłata 20 zł. Rzeczy pozostawione w szatni można odebrać w czasie kolejnego dnia pracy klubu.

Przy klubie znajduję się parking należący do domów studenckich Uniwersytetu Rzeszowskiego. Parking ten jest darmowy. 

Zagubienie mienia – przedmiotu, najlepiej zgłosić jeszcze w czasie trwania imprezy, u kierownika ochrony lub managera klubu. Jeśli jednak nie zrobili Państwo tego w klubie proszę skontaktować się z biurem klubu pod nr. tel. 17 872 39 52 od pon. do pt. w godz. 9:00-17:00 lub mailowo rzeszow.palma@gmail.com